دسته بندی محصولات
  • چریچری
  • فونیکسفونیکس
  • ام وی امام وی ام
  • اکستریماکستریم
جمعه‌سیاه فرصت باقی مانده 0 0 : 0 0 : 0 0 : 0 0
شـــــگفت

لوازم یدکی شرکتی یعنی چه؟

لوازم یدکی شرکتی یعنی چه؟ اگر تا به حال برای خرید لوازم یدکی به مراکز فروش مختلف مراجعه کرده باشید،

لوازم یدکی شرکتی یعنی چه؟

اگر تا به حال برای خرید لوازم یدکی به مراکز فروش مختلف مراجعه کرده باشید، حتما نام لوازم یدکی شرکتی را شنیده‌اید. این لوازم با استانداردهای مشخصی از سوی شرکت‌های واسطه، اما مورد تایید کارخانه تولید کننده خودرو تولید می‌شوند. خود لوازم یدکی که در ابتدا روی خودرو نصب شده‌اند نیز از نوع شرکتی هستند. بنابراین، شما با خرید لوازم یدکی شرکتی در واقع لوازم یدکی مشابه با محصول اولیه نصب شده روی خودروی خودتان را خریداری کرده‌اید.

لوازم یدکی شرکتی چیست؟

لوازم یدکی موجود در بازار تنوع بالایی دارند که یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین آن‌ها، لوازم یدکی شرکتی است که معمولا با همین نام در فروشگاه‌های مختلف به فروش می‌رود. هر یک از تولید کنندگان خودرو از لوازم یدکی خاصی برای ماشین‌های خود استفاده می‌کنند که مطابق با همان خودرو و مورد تایید آن‌ها است. این لوازم نه از سوی شرکت تولید کننده خودرو، بلکه از سوی یک سری شرکت‌های واسطه تولید می‌شوند؛ اما به دلیل اینکه دارای استانداردهای تعیین شده از سوی شرکت خودروسازی‌اند، با نام لوازم یدکی شرکتی به فروش می‌روند. این نوع لوازم یدکی به دلیل مشابهت با لوازم یدکی نصب شده روی خودرو می‌توانند انتخابی قابل اعتماد هنگام تعمیرات خودرو باشند.

ویژگی‌های لوازم یدکی شرکتی

در میان تنوع بالایی از لوازم یدکی موجود در بازار که توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید شده‌اند، لوازم یدکی شرکتی همچنان جزء لوازم یدکی پرفروش شناخته می‌شود. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این لوازم یدکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لوازم یدکی موجود در بازار تنوع بالایی دارند که یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین آن‌ها، لوازم یدکی شرکتی است که معمولا با همین نام در فروشگاه‌های مختلف به فروش می‌رود. هر یک از تولید کنندگان خودرو از لوازم یدکی خاصی برای ماشین‌های خود استفاده می‌کنند که مطابق با همان خودرو و مورد تایید آن‌ها است. این لوازم نه از سوی شرکت تولید کننده خودرو، بلکه از سوی یک سری شرکت‌های واسطه تولید می‌شوند؛ اما به دلیل اینکه دارای استانداردهای تعیین شده از سوی شرکت خودروسازی‌اند، با نام لوازم یدکی شرکتی به فروش می‌روند. این نوع لوازم یدکی به دلیل مشابهت با لوازم یدکی نصب شده روی خودرو می‌توانند انتخابی قابل اعتماد هنگام تعمیرات خودرو باشند.

در میان تنوع بالایی از لوازم یدکی موجود در بازار که توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید شده‌اند، لوازم یدکی شرکتی همچنان جزء لوازم یدکی پرفروش شناخته می‌شود. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این لوازم یدکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مطابقت با استانداردهای تولید کننده: لوازم یدکی شرکتی کاملا مطابق با استانداردهای تولید کننده شرکت خودروسازی تولید می‌شوند. نوع متریال، جزئیات ساخت و کنترل کیفی نهایی مطابق با قوانین و استانداردهای خاصی انجام می‌شود تا بتوان در نهایت محصول را با عنوان «شرکتی» به بازار عرضه نمود.
کیفیت و دوام بالا: لوازم یدکی شرکتی دارای کیفیت و دوام بالایی‌اند. به دلیل اینکه با بهترین متریال‌ها و مواد اولیه و کیفیت ساخت ساخته می‌شوند؛ گزینه‌ای با دوام و با کیفیت برای پروژه‌های مختلف‌اند.
تطبیق دقیق با خودرو: این نوع لوازم یدکی دقیقا مطابق با سایز و نیاز خودروی مورد نظر تولید می‌شوند. علاوه بر این برای هر سری خودرویی و تغییراتی که در آن‌ها ایجاد می‌شود، ساختار متفاوتی را ایجاد می‌نمایند.
دارای بسته بندی و کد فنی دقیق: لوازم یدکی شرکتی دارای بسته بندی دقیق و مطابق با آرم شرکت تولید کننده هستند. این ویژگی آن‌ها معیاری برای تشخیص اصالتشان محسوب می‌شود. ضمن اینکه یک کد فنی نیز روی بسته بندی این لوازم یدکی درج شده که اصالت آن‌ها را تایید می‌کند.

مزایای انتخاب لوازم یدکی اصلی شرکتی

لوازم یدکی اصلی شرکتی به عنوان یکی از بهترین انواع لوازم یدکی موجود در بازار شناخته می‌شود که هنگام تعمیرات می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. این لوازم یدکی کاملا باکیفیت، با دوام و ماندگارند و مشابه با نسخه اصلی نصب شده روی خودرو، می‌توانند عمر مفید داشته باشند. اگرچه این نوع لوازم یدکی بهترین لوازم یدکی از نظر کیفیت و طول عمر بالا نیستند، اما برای استفاده معمول و با هزینه کم می‌توان به آن‌ها اعتماد نمود. از جمله مزایای خرید لوازم یدکی شرکتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

قابل اعتماد: لوازم یدکی تولید شده توسط شرکت‌های مورد تایید کاملا قابل اعتمادند. از آنجایی که مطابق با استاندارد و قوانین خاصی تولید می‌شوند، معمولا خرابی و مشکلات رایج زیادی در آن‌ها وجود ندارد و می‌توان با اعتماد آن‌ها را روی خودرو نصب نمود.

پرفروش: هر محصولی که در بازار پرفروش باشد، یعنی امتحان خود را پس داده است. لوازم یدکی اصلی شرکتی معمولا آنقدر پرفروش هستند که هر گونه خرابی و نقص فنی در آن‌ها توسط مشتریان گزارش شود تا بتوان آن‌ها را اصلاح نمود. پرفروش بودن این قطعات یک مزیت مهم برای قابل اعتماد بودن آن‌ها است.

قیمت مصوب و مقرون به صرفه: قیمت لوازم یدکی شرکتی در مقایسه با لوازم یدکی وارداتی مناسب‌تر است. ضمن اینکه این محصولات دارای یک قیمت مصوب‌اند و در کلیه مراکز فروش با قیمت مشخص می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

دسترسی‌پذیری عالی: دسترسی پذیری برای خرید لوازم یدکی شرکتی بسیار بالاست. این محصولات در شرکت‌ها و مراکز معتبر به فروش می‌روند و معمولا می‌توانید در هر شهر و شهرستانی و در نقاط مختلف آن‌ها را پیدا کنید.

پشتیبانی مناسب: به دلیل وجود مراکز فروش معتبر برای این لوازم یدکی، پشتیبانی مناسبی نیز برای آن‌ها وجود دارد. می‌توانید از مراکز فروش در مورد جزئیات محصولات سوال کرد و مشاوره دریافت نمود.

گارانتی شرکتی: اکثر لوازم یدکی شرکتی دارای گارانتی هستند. از این رو در صورت خرابی، کاهش عمر مفید خودرو و موارد مشابه دیگر، می‌توان از گارانتی استفاده کرد و ضررهای ایجاد شده را جبران نمود.

0 از 5 آیا این مقاله را دوست داشتید؟
0 رای
https://mitoo.ir/?p=8629
کپی آدرس
شبکه های اجتماعی

نظرات کاربران

بدون دیدگاه
نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *